Poznaj skuteczne narzędzia telemarketingu, dzięki którym nauczysz się rozmawiać przez telefon w taki sposób, aby Twoi rozmówcy sami pytali, jak mogą skorzystać z Twojej oferty.
Telemarketing, telesprzedaż, czy po prostu sprzedaż przez telefon – jedna z najskuteczniejszych metod docierania do potencjalnych klientów, zdobywania ich zainteresowania, a także finalizowania transakcji.
Najskuteczniejsza, wcale nie oznacza łatwa, czego doskonałym przykładem są dziesiątki telemarketerów, spośród których jedynie garstka osiąga zadowalające wyniki przekładające się na spełnienie zawodowe, jak i to finansowe.
Posiadanie biegłości w telemarketing wymaga nieustannej nauki, znajomości ludzkiej psychiki, a przede wszystkim zaangażowania i niepoddawania się przy pierwszych napotkanych trudnościach.
Chcesz nauczyć się skutecznej sprzedaży przez telefon, która będzie dla Ciebie tak samo satysfakcjonująca jak opłacalna?
Dla kogo?
Szkolenie jest dla Ciebie idealne, jeśli w swojej codziennej pracy odpowiadasz za telefoniczny kontakt z klientami i kontrahentami, a jednym z kluczowych zadań należących do Twoich obowiązków jest sprzedaż produktów bądź usług.
Odbiorcami szkolenia z telemarketingu zatem mogą być:
- Specjaliści
- Telemarketerzy
- Sprzedawcy i Handlowcy
- Właściciele firm jednoosobowych
- Osoby nastawione na rozwój
Cele i korzyści:
Szkolenie z telemarketingu przygotuje Cię do prowadzenia rozmów sprzedażowych na najwyższym poziomie. Takich, które zamiast kończyć się słowami rozmówcy “Muszę to przemyśleć” czy “Proszę zadzwonić potem”, będą brzmiały: “Jak i gdzie mogę zapłacić?”.
W wyniku Twojego udziału w szkoleniu ze sprzedaży telefonicznej:
- Nabędziesz kompleksowe umiejętności sprzedaży przez telefon.
Dowiesz się, jak krok po kroku powinna wyglądać profesjonalna rozmowa sprzedażowa – jakich jej elementów musisz się trzymać, a czego powinieneś się wystrzegać.
Uzmysłowisz sobie również jak istotne są działania przedsprzedażowe, czym jest cykl sprzedażowy, a także jak je używać, aby większość rozmów kończyła się sprzedażą. - Będziesz wiedział, jak rozpoznać typ osobowości i temperament Twoich klientów.
Dzięki temu zrozumiesz, że każdy klient kieruje się nieświadomymi preferencjami, a dopasowanie do nich języka sprzedaży oraz sposobu prowadzenia całej rozmowy – istotnie zwiększa szansę na zakup. - Nauczysz się sprawnej komunikacji i profesjonalnego kontrolowania rozmowy.
Zdobędziesz wiedzę na temat wykorzystywania reguł wywierania wpływu w rozmowach telefonicznych. Poznasz techniki oraz triki zwiększające Twoje szanse na zamknięcie sprzedaży. A przede wszystkim poznasz i przećwiczysz sposoby radzenia sobie z najczęstszymi obiekcjami i zarzutami stawianymi przez klientów w reakcji na kontakt i przedstawienie oferty. - Podniesiesz swoje wyniki sprzedażowe.
Zrozumiesz, jak ważne w codziennej pracy jest nastawienie, a poznanie teorii połączonej z praktyką pozwoli Ci na skuteczne wdrożenie nabytych technik oraz zwyczajów. To wszystko podniesie Twoją efektywność i sprzedaż sprawiając, że wykonywanie bieżących obowiązków stanie się nie tylko rutyną, ale przede wszystkim czymś, co daje Ci radość i satysfakcję.
Program
Szkolenie poświęcone tematyce sprzedaży telefonicznej dzieli się na 7 modułów tematycznych, uwzględniających najważniejsze zagadnienia teoretyczne oraz praktyczne prowadzące Cię do poznania oraz nauczenia się prowadzenia skutecznych działań telemarketingowych.
- Telesprzedaż:
- Telesprzedaż jako jeden z najskuteczniejszych kanałów sprzedażowych
- Statystyka w sprzedaży przez telefon
- Lejek sprzedaży
- „Zimne telefony” – dlaczego warto je nieustannie wykonywać
- Cykl rozmowy telefonicznej:
- Nawiązanie kontaktu: przedstawienie się, kontakt z osobą decyzyjną, wzbudzanie zaufania
- Badanie i analiza potrzeb: różne scenariusze pozyskiwania informacji od klienta
- Prezentacja oferty: Problem-Rozwiązanie-Propozycja
- Odpieranie zarzutów i obiekcji: najczęstsze obiekcje, nasze reakcje na obiekcje, obiekcje jako paliwo telesprzedawcy
- Finalizacja sprzedaży: domykanie procesu, próby zamknięcia,
- Zanim weźmiesz telefon – faza przygotowawcza:
- Moja dzisiejsza kondycja i nastawienie
- W jakim celu kontaktujesz się z Klientem? – moje cele
- Dziennik osobisty telesprzedaży – liczby nie kłamią!
- Głos w sprzedaży przez telefon – ton, siła, modulacja, akcentowanie
- Radzenie sobie z obiekcjami:
- Radzenie sobie z zarzutami do formy kontaktu: „Znowu do mnie dzwonicie!”, „Co tym razem chcecie mi sprzedać!”, „
- Radzenie sobie z zarzutami do oferowanego produktu: „Za drogo”, „Nie teraz”, „Chyba tego nie potrzebuje”, „Już to mamy”, „Muszę się zastanowić”, „Przecież to oszustwo”
- Wywieranie wpływu podczas sprzedaży przez telefon:
- Reguły perswazji
- Pytania otwarte w sprzedaży
- Język korzyści – najczęstsze błędy i zasady prawidłowego stosowania
- Jak słabe strony oferty przedstawić jako zaletę?
- Typologie klientów telefonicznych:
- Metaprogramy – nieświadome wzorce i preferencje
- Temperamenty: klient choleryczny, melancholijny, flegmatyczny i sangwiniczny
- Taktyki i techniki skutecznej sprzedaży:
-
- Nie dzwoń w poniedziałki
- Wcześnie rano i późnym popołudniem
- Do 6 razy sztuka
- Wykorzystuj zasadę niedostępności
- Oferuj więcej niż jeden produkt
- Wykorzystuj społeczny dowód słuszności
- Wykorzystuj metodę: „Nie stać cię na to…”
- Argumentuj przez porównanie
- Unikaj zwrotów: „Musi Pan”, „To niemożliwe” i „Niestety nie”
- Wiara w produkt
Metodyka
Szkolenie ze sprzedaży telefonicznej ma na celu przekazanie Ci pełnej wiedzy oraz umiejętności, które pozytywnie wpłyną na Twoje codzienne funkcjonowanie zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym.
Dlatego, nasze szkolenie z telemarketingu cechuje:
- Nastawienie na praktyczne poznanie i doskonalenie umiejętności.
Stosowana przez nas metoda tzw. treningu umiejętności ma na celu podnoszenie sprawności komunikacyjnych i biznesowych. W związku z tym, nasze zajęcia podzielone są na 2 części:- Zajmujące 30% czasu – mini wykłady, podczas których przekazujemy najważniejszą teorię.
- Trwające aż 70% czasu – praktyczne warsztaty, w całości koncentrujące się na doskonaleniu nowopoznanych umiejętności lub zwiększaniu biegłości tych już posiadanych.
- Intuicyjne moduły szkoleniowe.
Zajęcia składają się z 5 modułów, z których każdy zawiera niezbędną ilość teorii oraz praktyki w formie ćwiczeń, zadań, symulacji i gier. Rozpoczęcie każdego modułu poprzedza 15-minutowa przerwa kawowa - Zajęcia odbywające się przy aktywnym udziale uczestników.
Podczas zajęć dbamy o to, aby równowaga pomiędzy aktywnością prowadzącego, jak i samych uczestników została zachowana. Dzięki temu, nasze szkolenie jest efektywne, a nabyte podczas jego trwania umiejętności – nie pozostają jedynie w murach sali szkoleniowej. - Podsumowanie i utrwalenie zdobytej wiedzy.
Ostatnie chwile szkolenia z rozmowy pracowniczej poświęcamy na ugruntowanie wiedzy oraz zdobytych doświadczeń. Przeprowadzamy szybkie podsumowanie połączone z podkreśleniem najważniejszych zagadnień, a dodatkowo przygotowujemy uczestników do opracowania dokładnego planu wdrożenia nabytych umiejętności.
Jak możemy Tobie pomóc?
Śmiało! Skontaktuj się z nami!
Cennik ceny netto
Nowoczesna Telesprzedaż
Szkolenie zamknięte (firma, organizacja)-
Szkolenie 2 dniowe
-
Miejsce szkolenia: cała Polska
-
Maks. liczba uczestników: 15 osób
-
Koszty Zamawiającego: sala szkoleniowa, nocleg oraz wyżywienie uczestników
-
Koszty Maestrium: dojazd, nocleg, wyżywienie trenera
Nowoczesna Telesprzedaż
Szkolenie otwarte (uczestnik indywidualny)-
Szkolenie 2 dniowe
-
Miejsce szkolenia: Łódź
-
Maks. liczba uczestników: 15 osób
-
Koszty Uczestnika: dojazd, lunch i ewentualny nocleg
-
Koszty Maestrium: sala szkoleniowa, przerwy kawowe
Nowoczesna Telesprzedaż
Szkolenie online (uczestnik indywidualny)-
Szkolenie 2 dniowe
-
Miejsce szkolenia: Internet
-
Minimalna liczba uczestników: 10 osób
-
Maksymalna liczba uczestników: 25 osób
-
Wymogi od Uczestnika: komputer ze sprawnym mikrofonem i kamerką, stabilne łącze internetowe