Podstawy nowego systemu motywacyjnego
Charakterystyka projektu
Obszar działań:
Zwiększenie motywacji pracowników
Klient:
UNI-TRUCK Sp. z o.o.
Problem:
- Brak wskaźników miękkich w ocenie pracy doradców serwisu
- Pilna potrzeba redefinicji podstawowych kryteriów systemu motywacyjnego w oddziałach serwisowych spółki.
Cel strategiczny sesji:
Przeprowadzenie 3-dniowych moderowanych sesji problemowych, których celem było opracowanie podstaw nowego systemu motywacyjnego dla pracowników na stanowisku Doradcy Klienta oraz Kierowników Serwisu i ds. Kluczowych Klientów w Uni-Truck Sp. z o.o.
Skutkiem sesji problemowych było opracowanie:
- Nowego schematu systemu motywacyjnego;
- Uwzględnienie i wybór podstawowych wskaźników efektywnościowych dla pracowników BOK oraz kierownictwa serwisów;
- Opracowanie Action Planu wdrożenia poszczególnych etapów projektu w życie Spółki.
Autorzy rozwiązań:
- Doradcy Klienta
- Asystenci biura obsługi klienta
- Kierownicy części zamiennych
- Kierownicy magazynu
- Kierownicy BOK
Ocena projektu
Jak uczestnicy sesji ocenili stopień osiągnięcia celu?:
90%
Osiągniecie celu
Jak decydenci ocenili jakość proponowanych rozwiązań?:
90%
Jakość rozwiązań
Jak uczestnicy ocenili proces moderowania sesją?
91%
Proces moderowania
Galeria projektu
Previous
Next